مکتب انصار المهدی (عج) شهر زاویه

نویسندگان

جلسه قرآن منزل مجید قره شیخ بیات 21 / 9 / 92

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۵
حسن سرخیل

نظرات  (۳)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۹:۰۹ real psychic readings
سلام، من kavin هستم، اولین فرصت من است
اظهارنظر در هر کجا، وقتی که من این مقاله را خواندم فکر کردم می توانم
همچنین با توجه به این پاراگراف معقول، نظر دهید.
یکی اون گوشی رو از دست مقداد بگیره! آقا مقداد دقت داشته باشی الان باید قرآن بخونی!
یه نفر گوشی رو از دست مقداد بگیره!!خخخخ آقا مقداد الان شما باید دعا بخونیدا!!! اگه یه ذره دفت داشته باشد متوجه میشید!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">